Yeni Yasayan Cevreci Ahsap

Yeni Yaşayan Çevreci Ahşap

Michigan State ve Purdue’den araştırmacılar, mikroplarla yüklü yeni bir sağlam, sürdürülebilir, kendi kendini iyileştiren kereste çeşidi geliştirmek için işbirliği yapıyor. Michigan Eyalet Üniversitesi, Purdue Üniversitesi ile birlikte kulağa çizgi romanlardan [devamı…]

Bazi Insanlar 4 Saat Uyur

Bazı İnsanlar 4 Saat Uyur

Brad Johnson başlangıçta kendisinde bir sorun olduğuna inanıyordu. Çünkü diğer bireyler kadar uyuyamıyordu. Johnson, aktif ve odaklanmış bir çocuk ve sonrasında da son derece başarılı bir yetişkin olmasına rağmen bu [devamı…]

Okyanus Dibindeki Gizemli Mavi Yapiskan Yaratik

Okyanus Dibindeki Gizemli “Mavi Yapışkan Yaratık”

Okyanus dibindeki gizemli “mavi yapışkan madde” bilim insanlarının kafasını karıştırıyor. Tanımlanamayan açıklanamayan lekeler araştırmacıların kafasını karıştırıyor. Bilim insanları, Karayip deniz tabanında asılı duran esrarengiz damlacıkları keşfettiklerinde, tanımlanamayan derin deniz “mavi yapışkan” [devamı…]

Biyofizikçinin Uzun Yaşama İle İlgili Keşfi

Biyofizikçinin Uzun Yaşama İle İlgili Keşfi

Telomerik DNA’nın yapısı, araştırmacılar tarafından fizik yasaları ve küçük bir mıknatıs kullanılarak ortaya çıkarıldı. Bazı insanlar telomerlerin yaşamı uzatmanın sırrını taşıdığına inanıyor. Her hücre bölünmesinde biraz küçülmelerine rağmen genleri zarardan [devamı…]

En Iyi Korunmus Dinozor Mumyasi Bulundu
Antropoloji

En İyi Korunmuş Dinozor Mumyası Bulundu

Paleontologlar şimdiye kadar bulunan en iyi korunmuş dinozor fosillerinden biri olan, Kanada’da nadir görülen bir “dinozor mumyası” tanımladıklarını iddia ediyorlar. Birleşik Krallık’taki Reading Üniversitesi’nden araştırmacılar da dahil olmak Alberta’daki Dinosaur [devamı…]

Hayvan Büyümesinin Matematiksel Modeli

Hayvan Büyümesinin Matematiksel Modeli

Monash Üniversitesi’nin çalışmalarından yola çıkarak matematiksel olarak hayvan büyümesi modelinin tanımlanması çalışması yapıldı. Yapılan modelleme çalışmaları sonrası hayatı tanımlayanın fizik değil biyoloji olduğu sonucu ortaya çıkmaktadır. Fiziksel kısıtlamaların biyolojik kalıpları [devamı…]