Kanser Teshisi ve Tedavisinde Son Nokta

Kanser Teşhisi ve Tedavisinde Son Nokta

Michigan Eyalet Üniversitesi, eyalette hassas tedavi seçeneklerinin kullanılabilirliğini artıran ortaklıklarla, kanser tedavisindeki liderliğini ve mirasını ilerletiyor. Dünyadaki en ileri hassas kanser tedavilerinden bazıları, Grand Rapids’teki “Medical Mile” boyunca Michigan Street ve [devamı…]

Joe Biden Alzheimer Hastasi mi
GENEL

Joe Biden Demans Hastası mı?

Biden, “Jackie nerede?” şeklinde diye seslenerek konuşmasında demans hastası olduğu izlenimini verdi. Kongre üyesi Jackie Walorski Ağustos ayında bir araç kazasında hayatını kaybetmiş ve Biden etkinlikte onu sormuştu. Çarşamba günü [devamı…]

Yuz Tanima Sisteminde Neredeyiz
Bilişim

Yüz Tanıma Sisteminde Neredeyiz?

Bir insanın yüzü benzersizdir. Aynı zamanda hem kamusal hem de özeldir. Cinsiyetimiz, duygularımız, sağlık durumumuz ve daha fazlası gibi hakkımızdaki hassas bilgiler yüzümüzde görülebilir. Sizlere Avusturalya özelinde yazıya dökülmüş ancak [devamı…]

kolesterol seviyesi

Kolesterol Seviyeleri ve Mor Ürünler

Kuzey Virginia’lı bir doktor, Kolesterol Bilgilendirme Eğitimi Ayı boyunca hem vücudunuz tarafından üretilen hem de yediğiniz gıdalardan elde edilen kan yağları hakkında bilgi ve danışmanlık sunuyor. HDL seviyenizi 40’ın üzerinde [devamı…]

Kardiyologlar Amerika da Neler Yapar

Kardiyologlar Amerika’da Neler Yapar?

Bir kardiyolog, kalbinizin ve kan damarlarınızın gözlenmesi ve tedavisi konusunda uzman olan bir doktordur. Bir dizi kardiyovasküler problemi tedavi edebilir veya önlemenize yardımcı olabilirler. Ayrıca anormal kalp ritimleri, kalp yetmezliği [devamı…]

MIT Liver Regeneration Press

Karaciğerin İnanılmaz Rejenerasyonu

İnsan karaciğerinin inanılmaz rejenerasyon yetenekleri vardır: Yüzde 70’e kadar çıkarılsa bile, kalan doku aylar içinde tam boyutlu bir karaciğer olarak yeniden büyüyebilir. Karaciğerin bu rejeneratif yetenekteği tıp camiasına kronik karaciğer [devamı…]